20 April 2023
امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
@Elin_k20 April 2023
Replying to
یه دایرکت اومد ویراستی داره به فساد میره دیگه گپ بیاد واویلا بیخیال:/
مگه چی شده تو دایرکت ها😅🙄#ویراستی
18:13 - 20 April 2023

9 Views


1 Reply

@Elin_k20 April 2023
Replying to and
چیزای خوبی نشده 😂🗿