🔷صادق الحسینی، مشاور همتی:با خرید غلات از آمریکا، آنها را به ایران وابسته می کنیم؛ این خیلی خوب است!👤این همان شخصی هست که قبل از شروع جنگ تحمیلی سوم گفته بود مردم نگران نباشند آمریکایی ها فقط سران حکومت را بمباران میکنند...ما با یک جریان کودتاگر مواجهیم که جاده‌ صاف کن غارت کشور توسط آمریکا
هستند و آمریکا هم بعنوان بازوی نظامی آنها اقدام کرده است.
23:53 - 24 June 2026



2 Replies

Profile picture of ‌سالک‌
Replying to
واقعیت تلخ دستگاه دیپلماسی کشور ما اینه که از همان بدو ورود به آنها حقنه شده که آمریکا و غرب و کلا موبُلندها و چشم آبیها ، ارباب هستند و بقیه دنیا رعیت 😡و فقط با رفتن جان از بدنشان این تفکر هم خارج میشود !!
3 MB

Profile picture of ‌علی نوروزی‌
Replying to
خدایاخودت به مارحم کن عجب کسانی برای ماتصمیم می‌گیرند. یک ذره سوادتاریخی یاسیاسی یاغیرت یا. .میفهمی که نبایدازدشمنت خوراکی بگیری.