واقعیت تلخ دستگاه دیپلماسی کشور ما اینه که از همان بدو ورود به آنها حقنه شده که آمریکا و غرب و کلا موبُلندها و چشم آبیها ، ارباب هستند و بقیه دنیا رعیت 😡و فقط با رفتن جان از بدنشان این تفکر هم خارج میشود !!
3 MB
Replying toواقعیت تلخ دستگاه دیپلماسی کشور ما اینه که از همان بدو ورود به آنها حقنه شده که آمریکا و غرب و کلا موبُلندها و چشم آبیها ، ارباب هستند و بقیه دنیا رعیت 😡و فقط با رفتن جان از بدنشان این تفکر هم خارج میشود !!3 MB
Replying toخدایاخودت به مارحم کن عجب کسانی برای ماتصمیم میگیرند. یک ذره سوادتاریخی یاسیاسی یاغیرت یا. .میفهمی که نبایدازدشمنت خوراکی بگیری.