1d
🔷صادق الحسینی، مشاور همتی:با خرید غلات از آمریکا، آنها را به ایران وابسته می کنیم؛ این خیلی خوب است!👤این همان شخصی هست که قبل از شروع جنگ تحمیلی سوم گفته بود مردم نگران نباشند آمریکایی ها فقط سران حکومت را بمباران میکنند...ما با یک جریان کودتاگر مواجهیم که جاده‌ صاف کن غارت کشور توسط آمریکا
خدایاخودت به مارحم کن عجب کسانی برای ماتصمیم می‌گیرند. یک ذره سوادتاریخی یاسیاسی یاغیرت یا. .میفهمی که نبایدازدشمنت خوراکی بگیری.
18:11 - 25 June 2026