4d
مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلاب…Show more
🔺️فشارهابرای بازشدن مجلس بایدبیشتر شوداعمال زور غیرقانونی دولت ورئیس مجلس بایدتمام شود! ازحالت درخواست و ملتمسانه خارج شوید🔺ب️رای محقق شدن تک تک بندها از زمان امضای ننگ نامه شان بایدبه دولت و شعامشقالیباف فشار واردشودحالا که گندشان را زدند،نبایدخیالشان راحت باشدومثل همیشه از زیرش فرار کنن!
04:10 - 19 June 2026

9 Reactions
840 Views