بر #لیبرال_مسلک و #نئولیبرال و #ویژه_خوار لعنت بر نظام #سرمایه_داری لعنت بر مسئول #غربگرا چه سیاسی چه اقتصادی چه فرهنگی لعنت
@Shagerdbashi9 April 2023Replying toبر #لیبرال_مسلک و #نئولیبرال و #ویژه_خوار لعنت بر نظام #سرمایه_داری لعنت بر مسئول #غربگرا چه سیاسی چه اقتصادی چه فرهنگی لعنت
@AryaSirous9 April 2023Replying toسلام راه کار چیست؟ چرا این کشور فقط از الیگارشی و کارفرما گردن کلفت حمایت می کند؟ چون می دانم توان مقابله با پتروشیمی ها، فولادی ها و. ندارد بیاید حقوق کارگر و من مهندسم بر اساس دلار دهد! حقوق من تقریبا 2 و نیم برابر یک کارگره نمی تونم زندگی کنم!!
@mahmud9 April 2023Replying toقیمت کارخونه 200 قیمت بازار 600 کارخونه حقیقت رو می گه که صرف نمی کنه. وقتی مواد اولیه 12 برابر شده قیمت محصول تمام شده 12 برابر نشده.ولی نکته مهم ماجرا حقوق اون کارگره که افزایش خاصی نداره. همه دارن تلاش می کنن برای قیمت محصول. کارگر چی پس.معادله وقتی درست می شه که یا همه با دلار حساب کنن یا ریال
@Mehdi1359139 April 2023Replying toحاجی این چیزها خیلی وقت رو شده پیداست مشکل کجاست حداقل 10ساله همه کارشناسان دلسوز فریاد میزنن پادشاه لخته سؤال اینه کی برخورد واقعی شروع میشه کی اقتصاد از دست لیبرالها رها میشه ملت با رای به دولت مجلس انقلابی کارشون کردن دولت و مجلس کی میخوان جنم نشون بدن
@Mehdi1359139 April 2023Replying toدر آخر کی میخواید انقلاب اقتصادی بکنید. کی میخواید جنگ داخلی اقتصادی بکنید. چرا منتظر میمونیم مردم بیان قیچی مردم گوشت استخون و پارچه با هم میشکافه گفته باشم
@Iraniam639 April 2023Replying toچون به دروغ عمق داخلی سازی را ۸۰ درصد اعلام میکردن در حالی که دروغی بیش نبود
@Mmoralam9 April 2023Replying toمسئول محترمی که توتحلیل وضعیت گرگیجه گرفته ای بفرمااین دردو این هم درمون! دیگه دنبال آدرس غلطی که استعمارداخلی نشان میده نباش ،بسم الله اکنون فقط اراده لازم است تابارگران گرانی و تورم از دوش این کشوروملت برداری درغیراین صورت خدای نکرده متهم می شوی به ذینفع شرایط موجودبودن!!
@s_amiri9 April 2023Replying toشاید ربطی به دلار ندارهتورم که باشه ارزش پول ملی هم کم می شه و طبیعتا ارز (از جمله دلار) هم بالا می رهالبته منکر جنگ ارزی نیستم ولی نه به این غلظتراهکار به نظر می رسه جای دیگه ای باشه یعنی کنترل تورم
@Fazel_mazarei9 April 2023Replying toبه نظر پتروشیمی ها و صنعت فولاد که بخش بزرگی از اقتصاد رو تشکیل میدن به جای اینکه کمک حال اقتصاد مملکت باشند ، بلای جان مردم شده اند
@MH_esmaeili9 April 2023Replying toفقط قیمت خودرو؟؟بزرگوار، این داروهای گیاهی که توی کوه و بیابان سبز میشن، که نه کود میخواد نه مراقبت، نه سم از خارج براشون میاد نه قبض آب و ... اینا قیمتشون با دلار بالا پایین میشه.ماشین دیگه جای خود داره
@hasanloo13499 April 2023Replying toآقاسید چندروز پیش که مخبرنامه زد به شورای رذالت؛ عرض کردم به شو شبیه است و این شورا کارخود رامیکند!!!!! ملاحظه فرمودید.
@Sadegh_M9 April 2023Replying toاقای جبرائیلی عرض ادب همگی مشکلات نیاز مند همکاری گسترده حکومتی هستش تا درعرض یک ماه حل بشه مثل حجاب که با اتفاق نظر از جانب حکومت امروز در مکان ها و معابر عمومی تذکر داده میشه و اغلب هم رعایت میشه از این تعجبم که چرا هنوز بعد از سه سال و با تذکرات آقا حکومت هنوز برسر مسئله اقتصاد به اجماع نرسیده
@sajjadzand9 April 2023Replying toسوال اساسی تر اینست که چرا ارزش ریال همیشه در حال کاهش است چون هر روز بدون اینکه کاری اجام شده باشد یا زحمتی کشیده شده باشد در بانک های سراسر کشور با تایپ عدد در حساب های مختلف خلق میشود و ذاتاً ارزشی ندارد https://www.aparat.com/v/fJeGs
@ahab14019 April 2023Replying toپس چرا با خودروساز یا شورای رقابت برخورد مخالف میشه؟ با این اوصاف آنها حق دارند افزایش قیمت دهند و باید برخورد جای دیگری صورت بگیرد.
@taleb9 April 2023Replying toپیاز و سیب زمینی وخیار و ... که دیگه ربطی به پتروشیمی و فولاد و ... نداره اونا چرا گرون میشن ؟! اقای جبرائیلی ما داریم میگیم که بعدا نگید کسی نگفت . گرونی نداریم کاهش ارزش ریال داریم . تا زمانی هم که خلق پول متوقف نشه ارزش ریال مدام میاد پایین . راه حلش هم فقط #پولطلا هست با طلا گرانی و تورم نداریم
@user16810916571810 April 2023Replying toحالا که همه چیز برحسب ذلار است چرا نباید حقوق ها هم بر حسب دلار محاسبه شوندضمنا واحد پول کشور هم عوض کنند و ربال رو سنت و تومان هم دلار شود
@zanborestan_asadi10 April 2023Replying toاولین جایی که تغییر قیمت دلار اثر میزاره روی انصاف مردم هست نه اصناف.بلا نسبت ولی اسب از نفس افتاده جیب مردم طاقت تازیانه نداره ولی برخی کسبه....😔
@abozarfani10 April 2023Replying toانا لله و انا الیه راجعون به عنوان یک جوان ایرانی و با اعلام قیمت های جدید حلبی سازهای وطنی خرید این حلب کهنه ها را به گور خواهم برد از اینکه پیشاپش ابراز همدردی می کنیدممنونم #خودرو_آرزو_جوان_ایرانی #تعطیلی_صنعت_خودرو #خاک_بر_سرت_خودروساز