نمی شه اونجایی که به نفعشونه با دلار حساب کنن و جایی که ضررشون باشه ریالیکی می شه این دلار قیچی بشه و مملکت به آرامش برسه. بعضی از مسئولین فراموش کردن آخرتی هم هست. مگر چقد از اون سود سهمش می شه، اون دنیا جواب میلیون ها آدم رو باید بده، بخاطر یک امضا، یا یک طرح