احسنتلااقل در بار دوم در شأن جمهوری اسلامی عمل کنند.
@Mahdiahmadpour200321 July 2023Replying toما کلا از سران سه قوه نا امید هستیم. مثلا قرار بود جمهوری اسلامی ایران در این مواقع جلوی همه کشورهای اسلامی باشد و ابتکار عمل را در دست داشته باشد. ولی منفعلانه ترین رفتارها را داریم از سران سه قوه می بینیم.
@om_ma21 July 2023Replying toیک جاهایی عقب می مونیمگوی سبقت را عراق ربود ما در این موضوع از جایگاه حفظ انقلاب به جایگاه حفظ روابط رسیدیم.
@darabism21 July 2023Replying toسید عُرضه ندارند.پس اینهمه واردات از سوئد چی میشه؟ تازه وزارتخانه واردات هم تاسیس کردند.پس کی حمایت میکنه از اون معاند جمهوری اسلامی که تو اتاق بازرگانیه ماندگار شده، همونا کُشته مرده ارتباط با همین چشم ابی ها هستند
@Bafti031321 July 2023Replying toسلام سیدجانتازمانیکه ارزش سفیرسوئدیا هرمطلب دیگری درزندگی فردی،اجتماعی وسیاسی مابالاتراز #قرآن باشدنمیتوانیم روی کمک خداحسابی بازنمائیم چراکه فرمود:"ان تنصرو الله ینصرکم"ماچکاری در جهت کمک کاری بخدای حی عزیز جبارنموده ایم که انتظار #فرج داشته باشیم #اخراج_سفیر_سوئد#قرآن #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@Sabbaspour21 July 2023Replying toسلام جانسفیر سوئد را اخراج کنیم، اونوقت کارهای سیاسی و کنسولی شهروندان ما چطور انجام بشه برادر؟
@Nabardenahaee21 July 2023Replying toبه نام خدا،ای تندروهافعلا بایدمحکوم کنیم.درمرحله دهم بشدت محکوم میکنیم. درمرحله بیستم مشددمحکوم میکنیم. درمرحله سی ام مشدد محکوم میکنیم ویه بیادب میگوییم. درمرحله چهل ام،محکوم،بی ادب به علاوه بیتربیت.در مرحله پنجاهم عفو میکنیم و تحت شمول رافت اسلامی. مراحل بعدی قفل است و هنوز باز نشده است
@AliMoallemi21 July 2023Replying toاقای جبرائیلی اینکه ما برای مردمی که دچار انواع مشکلات اقتصادی شدند بازهم مشکلات جدیدی ایجاد کنیم بدون اینکه نتیجه ای بگیریم هنر نیست اما در صورتی که بتوانیم حداقل بیست یا سی کشور اسلامی را با خودمان همراه بکنیم و همگی با هم سفرای سوئد را اخراج کنیم و تاثیری در سیاستمداران غربی بگذاریم کاملا موافقم
@Pakzad909021 July 2023Replying toباسلام آقای جبرائیلی عزیز تحلیل بنده این هستش که جمهوری اسلامی سفیر سوئد رو اخراج نمیکنه چون آقای حمید نوری در سوئد زندانی هستش و این کار عواقب خوبی شاید نداشته باشد ...
@om_ma21 July 2023Replying toمتأسفانه دستگاه دیپلماسی ما شروع به نامه نگاری کرده است ،بزرگوار شما در این مواقع باید بخوابونی توی گوش سفیر سوئد حداقل خودکاری پرت کنید
@user16813902146421 July 2023Replying toملت مسلمان و انقلابی ایران ، با هوشیاری و دقت ، اقدام صهیونیستی یک سوئدی _ عراقی را تحلیل نموده و برای ایجاد هزینه برای دولت سوئد که بازی خورده انگلیس پلید و رژیم فلسطین اشغالی است ، اعدام و اعلام جایزه برای هلاکت عنصر بازیچه ، مورد درخواست ماست.
@zagros21 July 2023Replying toسه کلید واژهی عزت، حکمت و مصلحت برای سیاست خارجی کشوری مثل ایران که همیشه در معرض خطرات همه جانبه قرار داره اصلا مناسب نیست. نوع برخورد نسبت به اهانت به قران کریم هم به این سه عنصر بستگی داره!باید واژه مصلحت به کلمهی قدرت یا اقتدار تغییر کنه