الان فهمیدم شما فشاری شدی که اینا درآمد داشتند 🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣خوب الانم اونای که توی روبیکا کار میکنند وقت جون هارو میگیرند
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 4 othersالان فهمیدم شما فشاری شدی که اینا درآمد داشتند 🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣خوب الانم اونای که توی روبیکا کار میکنند وقت جون هارو میگیرند
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 4 othersمحض اطلاع ایلان ماسک کانادایی هستتوییتر در امریکا هستتوییتر ۱۵ درصد درآمدش به دولت امریکا مالیات میده و باید بدهمالیت یک قانون که تو همه کشور ها هستهمین شما اگه شرکتی داشته باشی نباید به دولت ایران مالیات بدی باید بدی پس اشکالی نداره
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@RezaHeydarpur16 January 2023Replying to and 4 othersببین رائفی پور چقدر ضایعس من که حتی یه ویدیو ازش ندیدم میدونم راجب این مزخرفات صحبت میکنه عزیز!ولی خنده دار بود
This post was deleted by the post author.
@RezaHeydarpur16 January 2023Replying to and 5 othersمزخرفایی که رائفی پور راجبش صحبت میکنه و همه میدونن.فرماسون.ایلومنیاتی.دارک وب و این چرت و پرتا.لازم به دیدن ویدیوهاش نیست اسمش در رفته از همین چیزا حرف میزنه!