6d
و این شد پایان من 💔پایانی که چه خوب چه بد تموم شد آخرش.....مرسی از همه کسایی که این چن وقت باهاشون آشنا شدم و باهم صحبت میکردیم و معذرت میخوام از همه کسایی که اذیتشون کردم و ناراحت شدن از دستم🙏🏻امیدوارم همتون دور هم خوش باشین بدون هیچ دغدغه ایشاید روزی....🥲شب و روزتون خوش❤️
Profile picture of ‌تَخرّیبْچی‌
Replying to
‎@Bahar07 ‎@ayeh_04 ‎@Hajkhanomm ‎@nazari_2006 ‎@MissOmidzade ‎@Mah_s333خانما شما قانعش کنیدآرمان کسی ا قلم افتاده؟؟😔😂
Profile picture of ‌Melika‌
احتمالا خانومش گفته ، پسرم برو خدا پشت پناهت😂😂
سگ هم محلش نمیده😂
22:52 - 16 June 2026

4 Reactions
31 Views