2d
دوستان عزیز ویراستی یه زحمت بکشید اونایی که به طور حقیقیو خداپیغمبری😂 بامن تعامل دارنبیان زیر این پست منشن بزارن من این نگه دارم که دیگه هی خواستم تعامل کنم چهارساعت دنبالتون نگردم، ازهمین زیر پیداتون کنمتاکید میکنم اونایی که به طور واقعی میتعاملن منشن بزارن اگه نمیتعاملی نتعامل🤣🤣🤣🤣#تعاملگر
Profile picture of ‌رِضوان عَلَوی🌱🖤‌
Replying to
اونایی که نمیخوان تعامل کنن چی؟😔🤧
تکلیفمو مشخص کن؟😂☝🏻
01:09 - 31 خرداد 1405

21 Views


1 Reply

Profile picture of ‌رِضوان عَلَوی🌱🖤‌
Replying to
دیگه منشن دادم کار از کار گذشته😔😂