2d
دوستان عزیز ویراستی یه زحمت بکشید اونایی که به طور حقیقیو خداپیغمبری😂 بامن تعامل دارنبیان زیر این پست منشن بزارن من این نگه دارم که دیگه هی خواستم تعامل کنم چهارساعت دنبالتون نگردم، ازهمین زیر پیداتون کنمتاکید میکنم اونایی که به طور واقعی میتعاملن منشن بزارن اگه نمیتعاملی نتعامل🤣🤣🤣🤣#تعاملگر
اونایی که نمیخوان تعامل کنن چی؟😔🤧
01:02 - 21 June 2026

70 Views


1 Reply

Profile picture of ‌تَخرّیبْچی‌
Replying to
تکلیفمو مشخص کن؟😂☝🏻