با اینترنت ملی تو روبیکا وحشی رو که ندیده بودم، دیدم. الان دارم قورباغه رو تموم می‌کنم. لابه‌لاش فیلم‌های سینمایی قدیمی رو می‌بینم. هر از گاهی کانال‌های جدیدتون رو تو ایتا و بله می‌خونم. هیچ‌کدوم مثل قبل نیست. ترجیح می‌دهم تجربه کاملاً جدیدی داشته باشم تا تکرار ناقصی از چیزهای خوبی که تجربه کرده‌ام.
20:53 - 29 خرداد 1404

1 Reactions
236 Views