reihane
@thereihane
مگه میشه تمام نانواییها و بیکریها رو ببندند بعد برن به یه عده نان قاچاقِ دولتی با رانت بدن! وضعیت اینترنت حتی از این هم احمقانهتر است!
10:01 - 21 April 2026
107
Views
Replying to
@thereihane