7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
درود خدا بر سید علی!؟ فقط آقا جان ، دستور فرمائید تا به اوضاع اقتصادی مردم برسند!؟تمام مخالفان داخلی و خارجی با این همه رسانه پرقدرت به تعداد قابل توجهی از مردم القا کردند که مذاکره با آمریکا تنها راه حل مشکلات است!؟رسانه ملی با دعوت از کارشناسان موافق و مخالف، این موضوع را برای مردم تبیین کنند
21:06 - 7 February 2025

1 Reactions
102 Views