یه حرف مسخره ای که بعضی مردای ضد فمنیسم میزنن اینه👇《اگه فمنیستا دنبال حقوق برابرند پس باید مثل مردا برن تو معدن کار کنن یا برن پای لانچر یا کارگر جمع کردن زباله بشن و...》اولا:مگه همه ی مردا پای لانچرن؟یا همه توی معدن کار میکنن؟طبق آمار ILO فقط ۰/۰۲ ٪ از مردا تو معدن کار میکنن🤷♀️