بنده که سواد اقتصادی آنچنان ندارم ولی مطمئنا هیچ چیز صفر و صد نیست و تورم هم به همین منوال عوامل مختلفی داره . چرا سر یه نظر همینجور باید بحث بشه ؟؟؟راه حلی که گره از کار مردم حل کنه کو دیگه تقریبا سفره ای نمونده که بشه راجع به بزرگی با کوچکی اون حرف زد .