همیشه اون تیکه از صدای آقامیری اذیتم میکند که میگفت خودروهای ما بی کیفیت هستند و با غزه هیچ فرقی نداریم. لعنت به خودروسازی داخلی و همیشه دعا میکنم ورشکست شوند و درشون رو گل بگیرند ولی نمیدونم امثال حسن فرق بین ایران و غزه رو فهمیدند یا همچنان بعد جنگ میخوان از ایران عزیز بد بگن!
