فقط کافی بود یک دهم چنین برخوردی با یک خانم در ایران توسط پلیس صورت بگیره تمام رسانه های جهان سر خط می شدند. و برخی رسانه ایها و دیاثین سیاسی باز خودشون رو جر میدادن ... اما اونجا امریکاس قبله ارزوهای جماعت لیبرال و کاسه لیس مکاتب غربی
1 MB
@user16746815438429 March 2026فقط کافی بود یک دهم چنین برخوردی با یک خانم در ایران توسط پلیس صورت بگیره تمام رسانه های جهان سر خط می شدند. و برخی رسانه ایها و دیاثین سیاسی باز خودشون رو جر میدادن ... اما اونجا امریکاس قبله ارزوهای جماعت لیبرال و کاسه لیس مکاتب غربی1 MB
@Hosseingheisary29 March 2026حق داره نگران بچشه اونا مادرشو بزنن طوری نیست ولی اعزام بشه ایران بدجوری مادرش...عزادار میشه