6d
وقاحت دولت در حد اعلاست! و ترس انها از مردم اعلاتر! تا جایی که قرار بود جمعه توافق در سوییس امضا شود! اما همین امشب سریعا امضا شد که مخالفت مردم به جایی نرسد! این دولت غربگدای دیکتاتور را برخواهیم داشت به زودی ان شاء الله
مردم کشور را از دست دشمن نجات دادند تا این مسولان ترسو هر کدام در یک کشور فراری نباشند وهمچنان در راس امور کشور بمانند.مردم جایگاه این ترسوهارا تثبیت کردند.
06:29 - 18 June 2026

17 Views


1 Reply

Replying to
مردم کشور رانجات دادند اما برای مسءولان بی کفایت جای اضافی ندارند. و به شرط انکه باهم همصدا شوند انها را به زودی از کشور بیرون خواهیم کرد. فقط به شرط همصدایی. برخی هنوز جایگاهی برای مسءولان دزد و دروغگو و دیکتاتور قاءلند متاسفانه