وقاحت دولت در حد اعلاست! و ترس انها از مردم اعلاتر! تا جایی که قرار بود جمعه توافق در سوییس امضا شود! اما همین امشب سریعا امضا شد که مخالفت مردم به جایی نرسد! این دولت غربگدای دیکتاتور را برخواهیم داشت به زودی ان شاء الله
Replying toمردم کشور را از دست دشمن نجات دادند تا این مسولان ترسو هر کدام در یک کشور فراری نباشند وهمچنان در راس امور کشور بمانند.مردم جایگاه این ترسوهارا تثبیت کردند.