سمت راست: بعد از #ترور سردار #باقری و #سلامی و #حاجی_زاده و ۲۰ دانشمند #اتمی و بیش از هزار #ایرانی، سمت چپ: بعد از ترور #رهبری و بچه های #میناب و #ناو_دنا و بیش از ۴هزار ایرانی.آقای #ریئس_جمهور چقدر باید #هزینه بدیم تا متوجه بشین #مذاکره با #امریکا #شرافتمندانه و #عاقلانه نیست؟!