6 July 2024
مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند میخورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.
Profile picture of ‌مصطفی‌
Replying to
اگر برای رسیدگی به مردم کم کاری کنید، ۹۰ میلیون حق الناس گردن‌تان می‌آید. خیلی مراقب باشید چون حق‌الناس، گناه بزرگی هست. من یکی از حقم نخواهم گذشت و اون دنیا پل صراط جلو‌ی‌تان را خواهم گرفت و تا آخرین حقم را خواهم گرفت. امیدوارم که کم‌کاری نکنید تا حقی هم گردن‌تان نیاید. یاعلی
Profile picture of ‌user1748160340661809322 ی‌
@Yas_sin7 July 2024
از 90 میلیون ایرانی مایه نزار خواهشا. 80 درصد ایران شماها رو قبول ندارند و شماها حق الناس رو در حقشون رعایت نمیکنید.
Profile picture of ‌مصطفی‌
Replying to and
اگر شما هم با علم به اینکه ایشون توانایی کار اجرایی ندارد و صرفا از روی تعصب و.. بهشون رای داده باشید، در کم کاری‌های ایشون شریک خواهید بود.این نکته را خدمت تان عرض کردم، چون هم‌وطن هستید و اون دنیا دست خالی نباشید.
Profile picture of ‌user1748160340661809322 ی‌
@Yas_sin8 July 2024
در ثانی ، هم جلیلی و هم پزشکیان آدم با سوادی هستند و در سمت های سطح بالای مدیریتی بودند . هردوشون این شایستگی رو دارند که مدیر بشن. در این موارد باید به نظر مردم احترام گذاشت. هرچند من کلا این نظام رو از بیخ قبول ندارم.
Profile picture of ‌مصطفی‌
Replying to and
بله به نظرم بایداحترام گذاشتنظامی با این همه پیشرفت و قدرت که دنیا آن را مهر اصلی میداند، چرا نباید قبول داشت؟
Profile picture of ‌user1748160340661809322 ی‌
@Yas_sin8 July 2024
بخاطر همین پیشرفت بود که جاده ای که میتونست اتوبان باشه و یک ساعته طی نمود رو مجبور شدید با هلیکوپتر کهنه و خراب برید که رییس جمهورتون کتلت بشه؟
چون کشور نزدیک به ۴۰سال دست اطلاح طلبانی بوده که هدف‌شان خدمت به طوری که انتطار میره نبوده، بلکه هدف، قدرت‌طلبی، مفت خوری و... بوده
15:33 - 8 July 2024

112 Views


2 Replies

Profile picture of ‌user1748160340661809322 ی‌
@Yas_sin8 July 2024
خوب پس از پیشرفت حرف نزن. اصلاح طلبی و اصولگرا هردو بازی های سیاسی این رژیم دیکتاتوری و آخوندی هست. جهل و نادانی و افراط گرایی.درثانی رییس جمهور و اصلاحات کاره ای نیستند . رییس جمهور در حد تدارکاتچی هست در این رژیم. آیا رییس جمهوری میتونه قانون حجاب اجباری رو برداره؟ نه ، چون چوب تو آستینش میکنند.

Profile picture of ‌user1748160340661809322 ی‌
@Yas_sin8 July 2024
در ثانی شما خودت در حد دیپلم سواد نداری، بعد از کجا میتونی تشخیص بدی کی خوب بوده کی بد؟ نه تحلیل آمار بلدی ، نه دنیا رو دیدی . نه میدونی هوش مصنوعی چیه . نه میدونی تکنولوژی چیه. نه میدونی پیشرفت چیه. یه سری حرفایی که فقط از آخوندا شنیدی رو تکرار میکنی.