مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد دستم را به سوی شما دراز میکنم و به شرافتم سوگند میخورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.
@user1681842141106 July 2024Replying toاگر برای رسیدگی به مردم کم کاری کنید، ۹۰ میلیون حق الناس گردنتان میآید. خیلی مراقب باشید چون حقالناس، گناه بزرگی هست. من یکی از حقم نخواهم گذشت و اون دنیا پل صراط جلویتان را خواهم گرفت و تا آخرین حقم را خواهم گرفت. امیدوارم که کمکاری نکنید تا حقی هم گردنتان نیاید. یاعلی
@Yas_sin7 July 2024Replying to andاز 90 میلیون ایرانی مایه نزار خواهشا. 80 درصد ایران شماها رو قبول ندارند و شماها حق الناس رو در حقشون رعایت نمیکنید.
@user1681842141107 July 2024Replying to andاگر شما هم با علم به اینکه ایشون توانایی کار اجرایی ندارد و صرفا از روی تعصب و.. بهشون رای داده باشید، در کم کاریهای ایشون شریک خواهید بود.این نکته را خدمت تان عرض کردم، چون هموطن هستید و اون دنیا دست خالی نباشید.
@Yas_sin8 July 2024Replying to andدر ثانی ، هم جلیلی و هم پزشکیان آدم با سوادی هستند و در سمت های سطح بالای مدیریتی بودند . هردوشون این شایستگی رو دارند که مدیر بشن. در این موارد باید به نظر مردم احترام گذاشت. هرچند من کلا این نظام رو از بیخ قبول ندارم.
@user1681842141108 July 2024Replying to andبله به نظرم بایداحترام گذاشتنظامی با این همه پیشرفت و قدرت که دنیا آن را مهر اصلی میداند، چرا نباید قبول داشت؟
@Yas_sin8 July 2024Replying to andبخاطر همین پیشرفت بود که جاده ای که میتونست اتوبان باشه و یک ساعته طی نمود رو مجبور شدید با هلیکوپتر کهنه و خراب برید که رییس جمهورتون کتلت بشه؟
@Yas_sin8 July 2024Replying to andخوب پس از پیشرفت حرف نزن. اصلاح طلبی و اصولگرا هردو بازی های سیاسی این رژیم دیکتاتوری و آخوندی هست. جهل و نادانی و افراط گرایی.درثانی رییس جمهور و اصلاحات کاره ای نیستند . رییس جمهور در حد تدارکاتچی هست در این رژیم. آیا رییس جمهوری میتونه قانون حجاب اجباری رو برداره؟ نه ، چون چوب تو آستینش میکنند.
@Yas_sin8 July 2024Replying to andدر ثانی شما خودت در حد دیپلم سواد نداری، بعد از کجا میتونی تشخیص بدی کی خوب بوده کی بد؟ نه تحلیل آمار بلدی ، نه دنیا رو دیدی . نه میدونی هوش مصنوعی چیه . نه میدونی تکنولوژی چیه. نه میدونی پیشرفت چیه. یه سری حرفایی که فقط از آخوندا شنیدی رو تکرار میکنی.