علاوه بر دشمنان خارجی و اشد مجازات برای خائنین داخلی.باید اشد برخورد با افرادی که توی این شرایط #احتکار میکنن،کرایه های تاکسی و اتوبوس رو بالا بردن و باعث ایجاد جو منفی روانی توی جامعه میشن هم صورت بگیره.من خودم به شخصه به چنین افرادی توی کشور به عنوان هموطن نیاز ندارم.

