خب مطالبه جواب داد و غفارمنش از داوری کنار گذاشته شد. فقط یه پیام هم براش داریم که باید بگیم کفتار و شغال و هرچی به ذهنت میرسه خودتی چون اگر توشریف باشی حداقل نون نظام نمیخوری و واقعا مبارزه میکنی. شماها هم نون نظام میخورید هم جفتک میندازید و این صفت شما از کفتار و شغال هم بدتر است. ماها که ۲۴ ساعت …Show more
