23 January 2026
خب مطالبه جواب داد و غفارمنش از داوری کنار گذاشته شد. فقط یه پیام هم براش داریم که باید بگیم کفتار و شغال و هرچی به ذهنت میرسه خودتی چون اگر توشریف باشی حداقل نون نظام نمیخوری و واقعا مبارزه میکنی. شماها هم نون نظام میخورید هم جفتک میندازید و این صفت شما از کفتار و شغال هم بدتر است. ماها که ۲۴ ساعت …Show more
جمهوری اسلامی بده ولی پولش خوبه ،یه وقت نمیرید از این همه دو رویی
15:55 - 23 January 2026

16 Reactions
2097 Views