بنده ازیک زاویه دیگه به این موضوع نگاه میکنم: واون اینکه چقدر ایمان قوی ومحکم وراسخ دارد، البته در باطل.فکرشو بکن وسط روز تو آفتاب، خورشید ومنبع نور رومنکر بشی وسفت ومحکم بعقیده باطل خودت اصرار کنی.جلل خالق ازاین همه پستی ورذالت.باید جامعه شناسان روانشناسها بیان واین موضوع روکامل واکاوی کن.