مغالطه نکن دوست عزیزدوستان اگر انتقادی داشتند در جهت بهتر شدن دولت و به بعضی از دولتمردان بود نه شخص شهید رئیسیمثلا ضرغامی هیچ تناسبی نداشت با دولت ایشانو ...ولی حضرات جهادی سابق و وفاقی لاحق در جهت تخریب ایشان سخن می راندندمسخره می کردندانتقاد به دولت و همکاران ایشان همین الان هم داریم