17 July 2025
#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
این مثل یه یوزپلنگه شیر هم با همه دوستانگله شیران
09:16 - 17 July 2025

1 Reactions
358 Views