چه نگونبخت کسانی که از قِبَلِ انقلاب و اقتدار مردم به آلاف و الوفی رسیدند و نامی یافتند، اما امروز همسو با دشمنان، جمهوری اسلامی را به سازش دعوت میکنند. جای تأسف است؛ ما را به خیر شما امیدی نیست، دستکم شر مرسانید و مردم را دچار اعوجاج نکنید
بله آفرین دکتر تا زمانی لاریجانی وحسن روحانی حداد عادل وقالیباف کتخدایی....و... اینها در سیاست وقدرت باشند با دعا کرد برای جمهوری اسلامی ایران پزشکیان هم در حد ریس جمهور ی نمی باشد شده بازیچه اینها خدا عاقبت بخیر کند انشاالله