حاشیه سازیها را مثل زباله به دور می اندازیم.
9 MB

لطفی Replied
@user1688377520622 March 2025Replying to
لطفی Replied
@jebelli_ir3 August 2023Replying toرویکرد ما تکریم و حفظ و نگهداشت پیشکسوتان لایق و میدان دادن به جوانان و اکتفا نکردن به چهرههای موجود است.
@user16883775206217 October 2024Replying to andدرود جناب جبلی اگرمنظورتون پیشکسوتان صداوسیماست، دارند از ستم زیردستان شما آه وناله می کنند و فریادرسی ندارند جز خدا. آیا پس از سه سال زمان عمل به وعده ها نرسیده؟ اگر سیلی نبود نمیدانستیم چطور صورت خود را سرخ نگه داریم.فرموده بودید بودجه و اراده هست پس معطل چه هستید. بسم الله
لطفی Replied
@jebelli_ir18 October 2023رژیم دیوانه و وحشی صهیونیست به دست خود گور خود را کند و منتظر ۲۰۴۰ نماند. در رسانه ملی آماده میشویم به زودی خبر محو اسرائيل را از صحنه روزگار پخش کنیم، ان شاءالله ..
@user16883775206219 October 2023Replying toجناب جبلی سلام و درود. ما هم امیدواریم این غده سرطانی از صفحه روزگار محو شود ولی با این مدیریتی که در پیش گرفته اید و نا امیدی گسترده که بر همکاران و بازنشستگان حاکم کرده اید آیا یقین دارید تا محو اسرائیل، صداوسیما محو نشده باشد؟ وجدانتان را بیدارکنید لطفا.
لطفی Replied
@jebelli_ir11 October 2023آبروی ما در مسیر تحقق تحول رسانه ملی از خون رزمندگان مقاومت با ارزش تر نیست.13 MB
@user16883775206214 October 2023Replying toجناب جبلی اگر منظورتان از ما، کارکنان محروم و زجرکشیده صداوسیماست، بله، آبرو که هیچ، ازتمام عمر و جوانی مان در این راه هزینه شده و الان هم بدلیل مشکلات اقتصادی و بی لیاقتی معاونان شما، تتمه ی آبرویمان را نیز داریم از دست می دهیم.روز حساب دیر نیست اگر ایمان داشته باشیم.
@jebelli_ir7 July 2023
@user1688377520629 July 2023Replying toسلام جناب دکتر جبلی، مهم ترین پیام غدیر بسط عدل و داد و رفع ظلم است. لطفا به داد معیشت کارکنان و بخصوص بازنشستگان صداوسیما، سربازان و کهنه سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی برسید که زیر خط فقرند و مظلوم واقع شده اند.
@jebelli_ir10 July 2023Replying toاگر از همکاران عزیز صدا و سیما هستید حتما میدانید که در حد وسع و امکان اقداماتی در راستای معیشت همکاران برداشته شده است. این اقدامات ادامه خواهد داشت.
@user1688377520625 October 2023Replying toسلام جناب دکترجبلی. گناه ما چیست که از حقوق شهروندی محروم مان می فرمایید و هیچ جایی در رسانه ای که خود آنرا پرورش داده ایم نداریم؟ این خفقان و بی عدالتی زیبنده رسانه ملی مدعی ترویج اسلام ناب محمدی نیست.لطفا به برنامه سازان و خبرنگاران اجازه دهید گزارشی درخصوص مشکلات معیشتی مان تهیه و پخش کنند.
Replied@jebelli_ir10 July 2023Replying toاگر از همکاران عزیز صدا و سیما هستید حتما میدانید که در حد وسع و امکان اقداماتی در راستای معیشت همکاران برداشته شده است. این اقدامات ادامه خواهد داشت.
@user16883775206216 September 2023Replying toجناب جبلی خداقوت. پس از یک ماه و اندی میخواستم یاداوری کنم علی رغم وعده حضرتعالی هیچ دود سفیدی از اتاق معاونت مالی سازمان مشاهده نمی شود.معاونان شما به ۹۹درصد از درخواستهای شورای جامع بازنشستگان که مورد تایید و تاکید شماست پاسخ منفی میدهند لطفا شخصا پیگیری فرمایید. باسپاس
@user16883775206210 July 2023Replying toبله توفیق خدمت در سازمان را داشتم و بازنشسته شدم. ضمن سپاس از اقدامات شایسته حضرتعالی در تکریم همکاران. جناب دکتر بزرگوار هنوز تا همطرازی با دیگر نهادها فاصله بسیاراست و به درایت و پیگیری جناب عالی امید داریم.ولی لطفا اقدام عاجل فرمایید. سپاس
لطفی Replied
@jebelli_ir24 August 2023دو روز در کمیسیون تلفیق مجلس حضور پیدا کردم. آنچه دیدم جدال های عالمانه و کارشناسانه و دلسوزانه نمایندگان در دفاع از پیشرفت کشور و حقوق مردم و کمک به دولت بود. مجلسی ها خدا قوت! #مجلس_انقلابی_پرتحرک
@user16883775206230 August 2023Replying toجناب جبلی بزرگوار سلام و ارادت. امیدوارم در این دوروز، جدال عالمانه شماهم درخصوص احیای حق و حقوق پایمال شده ی ما کارکنان مظلوم صداوسیما، رقم خورده باشد.
لطفی Replied
@jebelli_ir7 August 2023امروز بازدید تاریخی و بی سابقه ۵ ساعته رییس جمهور از سازمان صدا و سیما؛ عزم جزم رسانه ملی و دولت برای کمک به حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور. #ایمان_و_امید
@user1688377520629 August 2023Replying toسلام و درودان شاءالله کارکنان و بازنشستگان مظلوم و زیر خط فقر صداوسیما هم جزو همین مردم که می فرمایید محسوب بشن و در حل مشکل معیشت آنها عزم جدی داشته باشید. با سپاس
لطفی Replied
@jebelli_ir31 July 2023Replying toصدا و سیما به دلیل جایگاه منحصر به فرد در حکمرانی فرهنگی حتما مورد طمع جریانهای انحرافی و ضاله بوده و خواهد بود. علاوه بر فعالیت بازدارنده بخشهای صیانت و حفاظت سازمان تحقق تحول محتوایی و رویکردی و ساز و کاری بصورت موثر ان شاالله نفوذ جریانهای مذکور را سد خواهد کرد.
@user1688377520623 August 2023Replying to andجناب جبلی سلام و درود. اشاره به جایگاه منحصر بفرد صداوسیما نمودید. چرا جایگاه حقوقی ومعیشتی این سازمان مهم نادیده گرفته شده به حدی که سبب تحقیر کارکنان و بازنشستگان شده. چرا حق مناطق جنگی در سازمان پرداخت نمی شه؟ سپاسگزار اقدامات اخیرشما هستیم ولی به هیچ وجه کافی نیست.لطفا همکاران مظلوم را دریابید
لطفی Replied
@Pejmanfar_ir10 May 2023امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
@user1688377520623 July 2023Replying toسلام جناب پژمان فر خداقوت.لطفا یک نیم نگاهی هم به وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان صداوسیما هم داشته باشید. بسیاری از معوقات ما بر زمین مانده و با دریافتی های زیر خط فقر، خانواده های این سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در تنگناهای اقتصادی گرفتار شده اند. لطفا عنایت ویژه فرمایید. با اهداء دعای خیر
لطفی Replied
@Pejmanfar_ir20 June 2023با پیگیری مستمر کمیسیون #اصل_نود #مجلس از معاون اول رئیس جمهور، مطالبات #گندمکاران زحمتکش تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.
@user1688377520623 July 2023Replying toسلام و درود حاج آقا خداقوت. ضمن تشکر از زحمات شما لطفا یک عنایت ویژه هم به کارکنان صداوسیما داشته باشید و به جناب جبلی که مدیری دلسوز هستند کمک کنید به وضعیت معیشت سربازان گمنام و مظلوم جبهه فرهنگی رسیدگی کنند.با دعای خیر
لطفی Replied
@jebelli_ir28 June 2023Replying toاز جنابعالی و همکاران پر تلاشتان که با ایجاد این سکو هم افتخاری برای کشور آفریدید و هم امکان گفتگو و تفاعل مسوولان را با مردم عزیز فراهم کردید سپاسگزارم.
@user1688377520623 July 2023Replying to andسلام جناب دکتر جبلی عزیز خداقوت. بصورت شخصی به حضرتعالی پیام دادم لطفا عنایت و توجه فرمایید. با سپاس. لطفی