در رسانه ملی مسیر تحولی بازگشت پذیر نیست. یک سال اخیر و تحول مشهود در محتوا و رویکرد بهترین دلیل است. در این دوره تحولی، مدیریت باج بگیر و باج بده به تاریخ می پیوندد! جای نگرانی نیست ان شاالله.
تریبون رسانه ملّی را به امثال استاد رائفی پور و استاد حسن عباسی بدین نه به امثال رشیدپور و مهران مدیری و رامبد جوان و محمدرضا گلزار که وطن فروش و ضد انقلاب