چون هدیه و یادگار مادرم زهرا(س ) است به من.چون با حجاب همراه با آزادی و امنیت بیشتری زندگی می کنم. چون با حجاب، با وقار و متانت بیشتری رفتار می کنم و .... چون دارم با حجاب موضع خودم رو در وضعیت حالا حاضر دنیا بیان می کنم بی آنکه درگیر توضیح اضافی شوم
13:21 - 9 September 2023