5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
اگه خود دکتر مرض لاالاج داشته باشه چی
00:49 - 22 June 2026

25 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Iran1348‌
Replying to
سلام ، اگه خود دکتر مریضی داشته باشه . رییس بیمارستان میگه شما برو خونه استراحت کن چون ممکنه واگیر داشته باشه مریضیت . اگه قابل درمان هم باشه که بازنشستگی پیش از موعد بهش میدن