آقای #پزشکیان@drpezeshkianخجالت نکشیدبا برادر عزیزتر از جانتان، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار مذاکره کنید.بودجهی جمهوری اسلامی را پیشکش کنید تا پس از اتمام #آتش_سوزی#هالیوود بازسازی شود و دوباره فارگو و ۳۰۰ بسازند، شاید خواستند در فیلم بعدی آتش گرفتن ایران را نمایش بگذارند.
از اغتشاشگران و فتنهگران بخواهید منت گذاشته پست و مقام بگیرند تا در فتنهی بعدی موفقتر عمل کنند.و برق ما مردم را قطع کنید و روز به روز دلمان را خونترسپس نهج البلاغه بخوانید تا در دور دوم رأی بیاورید.
لطفاً در دور دوم شکسته نفسی نکرده و نگویید برنامهای ندارید.برنامهی شما خون به دل مردم و انقلاب کردن است و انصافا موفق عمل کردهاید.