13 May 2026
چایت را بنوشنگران فردایت نباشاز گندمزار من و تومشتی کاه میماند برای بادهاجناب نیما یوشیج شعرت قشنگ است اما اینجا هرکسی این چایی را بخورد از کاهش هم بوی مهربانی مشام رهگذران را پر می کند. اگر شبیه من باشی که چایی را خوشمزه ترین نوشیدنی البته هم ردیف قهوه بدانی که خب حالت چون حال گل سرخ در حوا…Show more
اللهم الرزقنا توفیق الزیاره 🙏
09:39 - 14 May 2026

35 Views