ای 💩💩 بزنن به اون سوادت مردک درازگوش استعمار تو این کشور ریشه چند صد ساله داره چرا سعی دارید همه چی رو به زلف جمهوری اسلامی گره بزنید مردک درازگوش وقتی که جمهوری اسلامی نبود وقتی که این مملکت جزیره ثبات و حیاط خلوت آمریکا بود تو مجلس قانون کاپیتالاسیون یا همون حق توحش تصویب میشد