این عنصر سلطنت طلب در همدری با رضا پهلوی داره رو خودش سس میریزه. اما به نظر من ایشون خائن به رضا پهلوی هستن. چرا؟ چون روی رضا پهلوی سس خرسی ریختن ولی این داره سس دیگری را برای همدردی رو خودش می‌ریزه.🤣😂
1 MB
11:52 - 24 April 2026

5 Reactions
473 Views