چرا مغزت همیشه "میذارم واسه بعد" میگه؟🔁 وقتی کاری سخته یا مهمه، مغز فکر میکنه خطرناکه و میخواد ازش فرار کنه.📌 اسم اینو گذاشتن: اهمالکاری دفاعی✅ راه حل؟ ریزش کن. کاری رو انقدر کوچیک کن که مغز فرصت فرار نداشته باشه.

.... Replied
@user17202950083330 July 2025چرا مغزت همیشه "میذارم واسه بعد" میگه؟🔁 وقتی کاری سخته یا مهمه، مغز فکر میکنه خطرناکه و میخواد ازش فرار کنه.📌 اسم اینو گذاشتن: اهمالکاری دفاعی✅ راه حل؟ ریزش کن. کاری رو انقدر کوچیک کن که مغز فرصت فرار نداشته باشه.
@user17202950083330 July 2025نترس از شروع، مغزت فقط دنبال راحتیه... نه رشد.#اهمالکاری #مغز_تنبله #تو_نه_باش
.... Replied
@user17202950083330 July 2025کتاب: "چه کسی پنیر مرا جابهجا کرد؟" – اسپنسر جانسون🧠 توی این داستان نمادین، موشها زودتر از آدمها تغییر رو میپذیرن.📌 پیامش سادهست: اگه تو تغییر نکنی، حذف میشی.📖 کوتاه، روون، و یه سیلی مودبانه به تعویق و وابستگی.
@user17202950083330 July 2025پنیرت عوض شده... هنوزم نشستی منتظری یکی بیاردش برات؟#کتاب_تحول #تغییر_یعنی_زندگی #کتاب_خاص #معنای_زندگی #کتاب_معرفی #روانشناسی_عمیق
.... Replied
@user17202950083328 July 2025«آنکه بر خود فرمانروایی کند، بر جهان فرمان میراند.» کنترل نفس، کلید فتح تمام درهاست. وقتی توانستی افکار، احساسات و واکنشهایت را هدایت کنی، دیگر هیچ نیرویی بیرون از تو نمیتواند بر تو چیره شود.
@user17202950083328 July 2025قدرت واقعی درون است.نه اسلحه، نه ثروت، نه مقام.بلکه خودشناسی و تسلط بر نفس است که زندگی را معنا میبخشد.امروز فرمانروای درونت باش، فردا فاتح جهانی.#خودشناسی #قدرت_درون #جمله_قصار #تسلط_بر_نفس #تفکر_عمیق
.... Replied
@user17202950083328 July 2025«هر ستارهای که در آسمان میبینی، یک خورشید است،اما خورشید ما تنها یکی از میلیاردها خورشید در کهکشان راه شیری است.و کهکشان ما، فقط یکی از میلیاردها کهکشان در جهان بیپایان!وقتی به آسمان نگاه میکنی، در حقیقت داری به یک اقیانوس بیکران از نور و زمان خیره میشوی.»
@user17202950083328 July 2025ستارهها داستانی به قدمت زمان دارند…هر نقطه نورانی، سفری هزاران ساله در دل فضاست.تو هم جزئی از این داستان بیپایان هستی.نگاه کن، بزرگتر از هر چیزی که میتونی تصور کنی.#نجوم #کهکشان #ستاره #علم_فضا #جهان_بی_پایان #الهام_بخش
.... Replied
@user17202950083328 July 2025قدرت تمرکز: جنگجوی نامرئی🧠 وقتی روی چیزی تمرکز میکنی، مغزت سلولهای عصبی رو طوری سازمان میده که انگار داری تمرین نظامی میکنی.🔥 تمرکز، مثل یک شمشیر نامرئیه که راهت رو از میان شلوغیهای ذهن باز میکنه.⚔️ بدون تمرکز، جنگ برای رسیدن به اهداف ناممکنه.
@user17202950083328 July 2025تمرکزت رو از دست نده؛ تو جنگجوی ذهنی زندگی هستی.#تمرکز_طلایی #قدرت_ذهن #جنگجوی_درون
.... Replied
@user17202950083328 July 2025دوپامین یا دستاورد؟ 📲 مغز ترجیح میده ده تا نوتیف ببینه تا یه موفقیت واقعی بسازه.پاداش فوری همیشه جذابه… ولی تو حواست باشه.
@user17202950083328 July 2025همین الان حواست هست چقدر الکی توی گوشی چرخیدی؟اونی که دنبال هدفه، گاهی باید از لذت لحظهای فرار کنه.#دوپامین_ارزان #تمرکز_طلایی #موفقیت #لذت_زودگذر #تلاش
.... Replied
@user17202950083328 July 2025قدرت قدمهای کوچک:📖 اثر مرکب – دارن هاردی🧠 تصمیمهای کوچیک، اگه تکرار شن، قدرتشون از رویاهای بزرگ بیشتره.نه جادویی در کاره، نه جهشی؛ فقط استمرار.اگر تو هم نمی دونی چجوری بلید شروع کنی و اصلا کارهای کوچک چه تاثیری رو موفقیت دارند این کتاب و حتما بهت پیشنهاد می کنم.
@user17202950083328 July 2025انقلاب لازم نیست. یه قدمِ درست، روزی سه بار… کافیه.#اثر_مرکب #تغییر_واقعی #کتاب_خاص #معنای_زندگی #کتاب_معرفی #روانشناسی_عمیق
.... Replied
@user17202950083328 July 2025صبحتون بخیر، قهرمان!امروز یه فرصت تازهست.فرصتی برای بهتر شدن، رشد کردن، و نزدیکتر شدن به رویاهات.حتی اگه دیروز سخت بود، امروز هنوز سفید و خالصه.بلند شو، لبخند بزن، و با تمام وجود شروع کن.تو قویتری از چیزایی هستی که قراره باهاش روبهرو بشی! ✨یه قدم کوچیک امروز، فردای بزرگی میسازه.
.... Replied
@user17202950083327 July 2025«مغزت فرق بین وانمود کردن و واقعیت رو نمیفهمه… فقط باور میکنه.»اگه لبخند بزنی، مغز فکر میکنه خوشحالی.اگه محکم راه بری، فکر میکنه قویای.پس گاهی باید نقش خوب بودن رو بازی کنی…تا واقعاً خوب بشی.
@user17202950083327 July 2025ذهنتو گول بزن، ولی به نفع خودت!یه لبخند الکی، شاید واقعاً حالتو بهتر کنه...یه صاف ایستادن، شاید عزتنفستو برگردونه.#ذهن_قوی #خودسازی #روانشناسی_کاربردی #اعتماد_به_نفس #حال_خوب
.... Replied
@user17202950083327 July 2025«مغز انسان اونقدر قدرتمنده که فقط با فکر کردن، میتونه ضربان قلبت رو بالا ببره.»یعنی حتی بدون هیچ اتفاقی در بیرون…خودت میتونی خودتو بترسونی، مضطرب کنی، یا حتی امیدوار نگهداری.پس حواست باشه با ذهنت چطور حرف میزنی.
@user17202950083327 July 2025فقط یه فکر میتونه بدنتو به هم بریزه…یا همون فکر، نجاتت بده.مغزت قدرت داره — اما مسئول تغذیهش تویی!#ذهن_قوی #فکت_علمی #قدرت_فکر #روانشناسی_عمیق #خودشناسی
.... Replied
@user17202950083327 July 2025صدای گامهای زائران دارد از دور میآید...انگار زمین هم دلتنگ است.هر غباری که بلند میشود، قصهی عشقیست که قرنها خاموش نشده.اربعین نزدیک است...دل، بیقرار نینواست… حتی اگر قدمهایم جا مانده باشد.#اربعین #حسین_ع #زیارت_دور #دل_بی_قرار #کربلا
@user17202950083327 July 2025درست نمیدانم چرا...اما هر بار که اربعین نزدیک میشود،قلبم بیدلیل، آرام و بیقرار میشود.
.... Replied
@user17202950083326 July 2025فردی تنها، نشسته در دل تاریکی؛ سایههایی دورش حلقه زدن، زمزمههایی از افکار شکستخورده.《انسان بیش از هر دشمنی، از افکاری که در سر خودش میچرخند شکست میخورد.》#ذهن_آشفته #نبرد_درونی #طوفان_ذهن #افکار_سمی #درون_خودت #فکت_فلسفی
@user17202950083326 July 2025گاهی ترسناکترین دشمن، نه بیرونه، نه واقعی… بلکه صداییه که توی سرت میپیچه و میگه: «نمیتونی.»اما همین صدا میتونه خاموش بشه، اگه تو بلندتر ازش حرف بزنی.
.... Replied
@user17202950083326 July 2025«آنکه چرایی زندگی را یافته، با هر چگونهای خواهد ساخت.»معرفی کتاب: «انسان در جستجوی معنا»✍️ نویسنده: ویکتور فرانکل🧠 دربارهی چی هست؟نویسنده، روانپزشکیه که از اردوگاههای مرگ نازیها جون سالم به در برده. توی کتابش میگه حتی در بدترین شرایط، آدم میتونه با "معنا" زنده بمونه.
@user17202950083326 July 2025کتابی که دیدگاهت رو به رنج، معنا و زندگی زیر و رو میکنه. فقط ۱۵۰ صفحهست، اما تا عمر داری باهات میمونه.#کتاب_خاص #معنای_زندگی #کتاب_معرفی #روانشناسی_عمیق
.... Replied
@user17202950083326 July 2025«وقتی شب به ستارهها خیره میشی، داری به گذشته نگاه میکنی.بعضی از اون ستارهها، میلیونها سال پیش مُردن... اما نورشون، هنوز داره میتابه.اون نوری که میبینی، هزاران سال راه اومده تا فقط تو — همین الان — بتونی ببینیش.شاید ستارهای که امشب تو رو عاشق آسمون کرد... دیگه وجود نداشته باشه.»
@user17202950083326 July 2025ستارهها فقط چراغ نیستن؛ قصهن.قصهی اینکه حتی بعد از رفتن، میشه روشن موند.#نجوم #فکت_نجومی #ستاره #آسمان_شب #زیبایی_علم #راز_جهان
.... Replied
@user17202950083326 July 2025Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So, throw off the bowlines, sail away from safe harbor, catch the trade winds in your sails. Explore, Dream, Discover. -Mark Twain
@user17202950083326 July 2025#ترجمه بیست سال بعد از کارهایی که انجام ندادهاید بیشتر ناامید خواهید شد تا کارهایی که انجام دادهاید. کاوش کنید، رویاپردازی کنید، کشف کنید. -مارک تواین
This post was deleted by the post author.
@user1720295008332 August 2024در مورد حامیان آقای پزشکیان من حرف شما را قبول دارم، اگر بر روی این موضوع بسیار مانور داده میشد و تبلیغ گسترده می گردید مردم آگاه تر میشدند البته بسیاری حمایت افراد ضد نظام را از آقای پزشکیان برای خراب کردن چهره ی ایشان می دانستند.
@user1720295008332 August 2024خیلی از مردم هنوز جهالت را دارند خیلی ها به خاطر لجاجتشان با یکی از اعضای خانواده آینده کشور را خراب کردند.بعد هم حرف آقای زاکانی که گفتند نمی گذارم رای بیاوری هم بسیار تاثیر داشت و توانستند با مانور بر روی همین گفته بسیاری برای خود رای بخرند
This post was deleted by the post author.
@user1720295008332 August 2024Replying to(بلا تشبیه) آیا وقتی بهجای علی آن۳خلیفه به خلافت رسیدند حضرت علی از آبادانی آینده ناامید گشت.آیا دیگر سعی در ساخت و آباد کردن جامعه نکردو جوجامعه را بر هم زد.حضرت برای حفظ جامعه سکوت کرد و به تعلیم و ربیت و آبادانی جامعه ساخت.حال نه آقای جلیلی نعوذبالله از امام برای خلافت بالتره ن آقای پزشکیان بدتر
This post was deleted by the post author.
@user1720295008332 August 2024Replying toبرای اینکه ویراستی محدودیت دارد مجبورم برخی از حروف را که در نبودشان می توان متوجه کلمه شد را پاک کنم و بر خی فاصله هارا برداشته
This post was deleted by the post author.
@user1720295008332 August 2024Replying toو یک نکته شما چرا اینقدر سعی در بهم زدن جو جامعه علیه رئیس جمهور فعلی داری آقای پزشکیان هر که باشد حال رئیس جمهور ماست پس باید تا وقتی که اشتباه و اختلاس و دزدی او ثابت نشده از او دفاع کنیم نه که باعث برهم خوردن جو جامعه کنیم.