بابا انصاف هم خوب چیزیه!!!!از اول سال تا آخر سال حقوق ما بازنشستگان، ۲۰ درصد اضافه شده، اونوقت یک هفته پیش نان حدود ۱۳۰درصد گران شد! الان هم منت میزارن که دولت برنامه ای برا افزایش ندارد؟؟؟؟؟بابا خیلی باحالیدشما!!!
18:03 - 14 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌دختر همت بابا‌
@Sharrahi14 June 2026
Replying to
هنوز تا اینجا برنامه نداشتندر مرحله بعدی گران سازی میگن برنامه دولت اینه که....