سلام علیکم قبلاً از این ناراحت بودیم که خدا یک رئیسجمهور احمق نصیب ما کرده وباید تحمل کنیمش ،حال باید یک احمق دیگه رو هم در لباس وزارت امور خارجه هم تحمل کنیم.یکی نیست به این جماعت بگه بابا اول یک کمی فکر کنید آثار وعواقب حرفتون را بررسی کنید بعد حرف بزنید.اگر اشتباه کردید سریع جبران کنید.
22:04 - 17 April 2026