چرا سرطان ناترازی دست از صنعت گاز ایران برنمیدارد؟!نمیخواهم مایه ناراحتتان شوم ولی باید عرض کنم، بهدلیل عدمسرمایهگذاریهای لازم در تولید گاز کشور از سال ۱۴۰۵ سالیانه معادل یک فاز استاندارد میدان مشترک پارس جنوبی افت تولید گاز خواهیم داشت.
@Eli6016 December 2024Replying to andایشون یه چیزی گفت شما باور نکنید موندن و رفتن ایشون هر دوتاش خسارته مگر اینکه خدا یک لطفی بکنه و مجلس یه تکونی به خودش بده