آیا دلتان می خواهد بدانید نوشیدنی پرتغالی با طعم کتاب، دقیقا چه مزه ای دارد؟🤔🍊🍹پس به اخباری که دقایقی پیش از #رادیو_کتاب به دستمون رسیده، گوش بسپارید🥸📚#کتاب_نوش#چالش_اول
3 MB

N.Gh Replied
@Ketab_Alborz21 February 2025آیا دلتان می خواهد بدانید نوشیدنی پرتغالی با طعم کتاب، دقیقا چه مزه ای دارد؟🤔🍊🍹پس به اخباری که دقایقی پیش از #رادیو_کتاب به دستمون رسیده، گوش بسپارید🥸📚#کتاب_نوش#چالش_اول3 MB
@user17231922502826 March 2025Replying toدمتون گرم.خیلی خوب معرفی کردین. فقط یه سوال داشتم، برای چه پایه ای هست این کتابنوش؟
N.Gh Replied
@Ketab_Alborz25 March 2025
N.Gh Replied
@user17236245039014 March 2025اگه میخوای بفهمی چطوری 🧐باید کتابت را به راحتی بنوشی🥤 مثل اب خوردن 🌊 با کتاب نوش همراه شو 🖤به خبری ناگواری که هم اکنون🥀 به دستم رسید 😇گوش فرا دهید 👤🗣️ من: سفیر #کتابنوش 😇خبر گذاری 📽️بال های کاغذی🕊️اینجا: روووووم😅خبر ناگوار 😓👇 ( الکی)🤣لطفاً حمایت کنید 🥺و بازنشر بدید 🫂12 MB
@user17231922502815 March 2025Replying toچقد شبیهِ ویدیوی گروهِ اگه اشتباه نکنم کتابه.سه تا دختر بودن با یه کبوتر. چرا دقیقا همون جوریه ورژن پسرونه فقط؟🤔
This post was deleted by the post author.
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024از آسمون لذت ببرین😍😍منم دلم میخواد تو ابرا سر بخورم. میشه منو بعد این مسابقه آزاد کنین؟ دلم میخواد برم پیش خانوادم🙃😚#کتابنوش#جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن
@user17231922502810 August 2024Replying toتو دعا کن بچه ها از این چالش ها سربلند بیرون بیان . بعد واسه آزادیت هم گلریزون می کنیم 👍
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024یه جای مناسب برای شنا و تمیز کردن پرهام...یعنی اگه خوب بشورم خودمو، سفید میشم؟نظرتون چیه؟😍😍#کتابنوش #جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024اگه گفتین چرا انقدر این عکس خوشگل شده؟🤔🤔خب معلومه...چون من مثل یه عقاب اون بالا نشستم😗😁🫢#کتابنوش #جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن
This post was deleted by the post author.
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024یااااااا خدا😳😳😳😨پر پنبه ای رو فرستادین دیار باقی، منو نکشییییین یه وقت. وای بچه محل ها چی میییگن.فکر کن میگن آقا بیژن با اون همه ادعا تو فضای تیتیش مامانی بمیییره نههههههه😭😭#کتابنوش #یاردوازدهم#کتابنوش #جنگلبان_کتاب#یار_دوازدهم#آقا_بیژن
@user17231922502810 August 2024Replying toآقا بیژن خیالت راحت اینا بچه های خوبی هستن و حواسشون بهت هست 🤣😅
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024خلاقیت نگهبان رو مشاهده میکنیداز لابهلای میله های قفس فلزیم شاهد بودم سه ساعت تلاش کردن تا تونستن این عکس رو بگیرن📽️🎬🍊عکسی هنری از فضای میز کتابنوشیمون✨🧃#کتابنوش #آقا_بیژن#بیژن_بلاسوخته#اینجا_مال_ماست#محتوا
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024میگم صبح سهام ویراستی رو بخرم؟آخه شنیدم کتابنوش یه کار کرده که خاله یکی از بچه ها از کالیفرنا هم ویراستی رو نصب کرده... شایعه شده ایلان ماسک مالک توییتر بعد این اتفاق میخواد جشنواره book drink رو در امریکا پایه گذاری کنه.#کتابنوش #یاردوازدهم #خودمون_ویراستی_داریم #البرز 💪
N.Gh Replied
@Aghabijan10 August 2024ذهن من ساعت ۲ نصف شب: ینی اگه منم مثل کبوتر داخل بنر، آب پرتقال بخورم نارنجی میشم؟به به چه شود، بیژن نارنجی#کتابنوش #خواب_زدگان#آب_میوه #لاکچری #یاردوازدهم
N.Gh Replied
@Aghabijan9 August 2024اسیر شدیم بخدا، کفتر بازی هم یه زمانی واسه خودش ابهت داشت. الان افتادیم زیر دست ۴ تادونه بچه😂😅#کتابنوش #گروه_جنگلبان_البرز
N.Gh Replied
@Aghabijan9 August 2024
N.Gh Replied
@Aghabijan9 August 2024