چون گربه ها ملوسن. بعد کاری باآدم ندارند. چند بارهم. اذیت بشن بازهم باآدمامدارا می کنند ومیخوان دوست بمونند ولی وقتی دیگه صبرشون تموم بشه یه جوری به آدم چنگ می زنند که تا آخر عمر یاد آدم بمونه وبا احتیاط از کنارش رد بشه. ودیگه دست وپاشو جمع کنه😊😊🐈🐈🐈
10:58 - 17 July 2025