17 July 2025
#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
چون گربه ها ملوسن. بعد کاری باآدم ندارند. چند بارهم. اذیت بشن بازهم باآدمامدارا می کنند ومیخوان دوست بمونند ولی وقتی دیگه صبرشون تموم بشه یه جوری به آدم چنگ می زنند که تا آخر عمر یاد آدم بمونه وبا احتیاط از کنارش رد بشه. ودیگه دست وپاشو جمع کنه😊😊🐈🐈🐈
10:58 - 17 July 2025

1 Reactions
124 Views