حسن #روحانی سال ۹۸: نیروهای #نظامی خودشان درآمدزایی کنن و جایی در بودجه عمومی ندارند!#اصلاحات سال ۱۴۰۴: نیروهای نظامی به پادگان ها بروند به جای فعالیت اقتصادی!نتیجه: دقیقا همزمان با خلع سلاح #حزبالله، پروژه عقیم سازی نیروهای نظامی ایران تحت عنوان نیروی بی بودجه نیز دنبال میشود!#پزشکیان#سپاه
در رابطه با برنامههای در جریان هم که فرمودید، بحث نبودن برنامه نیست، بحث کمیت هست که نقطه ضعف هارو همه دیدند! در دولت پزشکیان به مانند روحانی کمیت تقویت نیروهای نظامی به شدت افت کرد. اگر میتونست موشکی رو هم تموم میکرد! کمیت ها به شدت افت کرد.