بررسی اجازه مشروط رهبر انقلاب به تفاهم نامه ایران و آمریکا با دکتر ادیبان
VirAva
اجازه مشروط رهبر انقلاب به تفاهمنامه ایران آمریکا با دکتر ادیبان
00:0007:13:30

Repliedبررسی اجازه مشروط رهبر انقلاب به تفاهم نامه ایران و آمریکا با دکتر ادیبانVirAvaاجازه مشروط رهبر انقلاب به تفاهمنامه ایران آمریکا با دکتر ادیبان
00:0007:13:30
Replying toبا توجه به فرمایش امام حسین (ع) شما دینداران اقٓلاید. اکثر مردم بندهی دنیایند که بندهی ذلیل هم جزوشان هستم.این اکثر خسته شدهاند از شماهر موقع هم که تبیین میکنید فقط رگِ کردنتان را میبینیم که با خشم زده است بیرون.چرا آراممان نمیگذارید؟
Replying toلطفا در بحثهایتان گوشهچشمی هم به ۹۰ درصد مردم « عبیدالدنیا» داشته باشید و راهی برایشان پیدا کنیدتا به زندگی بیدغدغهی دنیاییشان بپردازند.خسته شدیم بندگان مخلص خدا!!!
Replying toآقای فرخی منِ بندهی ذلیل دنیا چه کنم که گیر شما افتادم و نمیگذارید دنیایم را داشته باشم و با آن خوش باشم؟چه کنم که نمیخواهم دنبال آرمانهای شما باشم؟
عَبیدُالدّنیا Replied
اعوذبالله من الشیطان الرجیمبسم الله الرحمن الرحیموَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَو اگر مؤمن هستيد، سستى نكنيد و غمگين مباشيد كه شما برتريد.VirAva🔴روایتِ اِقتدار🇮🇷
00:0048:00:5311 MB3 MB2 MB890 KB+8
Replying toسلام.آقای ظفری روز دوم جنگ یادتان است که با کمترین تماسهایی که به واسطهی روسیه و .... با ایران برقرار شد جنابعالی اعلام پیروزی کردید و به همه سر صبح تبریک میگقتید و چه عجلهای هم داشتید که با مخالفت یکی از دوستان مواجه شدید.بعد جنگ ادامه پیدا کرد.این صبح هم میگذرد و متاسفانه جنگ ادامه خواهد د
This post was deleted by the post author.
عَبیدُالدّنیا Replied
عَبیدُالدّنیا Replied
@Shamim_yass16 April 2026﴿وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ﴾و از خدا و پیامبرش فرمان برید، و با یکدیگر نزاع و اختلاف مکنید، که سست و بددل میشوید، و قدرت و شوکتتان از میان میرود؛ و شکیبایی ورزید؛ زیرا خدا با شکیبایان است.﴿…Show moreVirAva🔴روایتِ ِاقتدار
00:0047:50:12
@user17275084164517 April 2026Replying toسلامهگثت ملعون قسمتی از یک منولوگ فیلم پالپ فیکشن را میخواند.
@Hajamir202524 March 2026🔻خبر تحلیلی جنگVirAva🟥خبر جنگ ترکیبی🌐🚀⛔️مذاکره عملیات فریب✊️گوشهابه امرِفرمانده✌️
00:0010:47:53
@user17275084164524 March 2026Replying toسلام.یعنی الان در خیابان خط بکشیم و محل تجمع افراد فاسق و افراد دارای گناه صغیره و افراد مومن و مومنه مشخص کنیم؟آن وقت چه کسی این خطوط را میکشد؟و از کجا معلوم افراد به ظاهر مومن فاسق و گناهکار نباشند؟این چه حرفهایی است که الان میزنید؟
@M_ALIZOLFI24 March 2026Replying to andخیابان جای همه است اگر بحث را گوش کرده باشید صحبت در مورد هدایت و رهبری جامعه و افراد سردمدار جمعیت ها بود.بحث فقهی مطرح شده مربوط به این افراد بود.
@user17275084164524 March 2026Replying to andجنابعالی مشخصا به خیابان این شبها و این روزها اشاره فرمودید و به نظر بنده در موقعیت جنگ اشتباه است.بحث شما را هم کامل گوش کردم و روایاتی که فرمودید مناسب این روزها و این فضا نیست.
@M_ALIZOLFI24 March 2026Replying to andبا احترام درست متوجه بحث نشدید.مساله لیدرهای خیابان مطرح شد نه خون افراد کف خیابان🙏
@user17275084164524 March 2026Replying to andبهتر از بنده میدانید که ایمان مفهومی قلبی است و ظاهری بر اساس احکام دارد و از آن فقط و فقط خدا مطلع است .این اظهار اسلام است که فرد را برای زندگی در جامعه مصونیت و امنیت عطا میکندو امکانش را برایش فراهم میکند.پس ایرانی مسلمان حتی اگر مخالف فکری شما باشند حق دارد برای وطنش در تجمعات حضور داشته ب
@user17275084164524 March 2026و شما نمیتوانید آنها را از این حضور به دلایلی که فرمودید طرد کنید.اصولا فکر کنم برداشتتان از مردم اشتباه است
عَبیدُالدّنیا Replied
@user1727508416454 March 2026Replying toسلام.آقای جوادی آملی با اشاره به سخنی از امام صادق (ع) فرمودند: ( نقل به مضمون )کشتن ترامپ و صهیونیستها خواستِ امام زمان (عج) میباشد و هر کس میتواند برای این کار باید اقدام کنند.
عَبیدُالدّنیا Replied
@user1727508416452 March 2026سلام.درود بر شما جناب وحدتیحرف دلِ خیلیها را میزنیمخصوصا در مورد گرامیان و دارو دستهاشدیروز خنده و شوخی از دهنش نمیافتاد
Replied@Zalli27 February 2026#یاران_جهادیدر این جلسه میخواهیم درباره نیهیلیسم و ابعاد متافیزیکال آن صحبت کنیم.بررسی میکنیم که برخی فیلسوفان غربی چگونه به این نتیجه رسیدند که تاریخ مقصد روشنی ندارد و معناهای ثابت در حال فروپاشیاند.سپس توضیح میدهیم چرا این وضعیت میتواند انسان و جامعه را دچار بحران معنا کند.در پایان، نگا…Show moreVirAvaحمله رژیم صهیونیستی به تهران با حمایتو اشتراک امریکا
00:0011:57:50
@user17275084164528 February 2026Replying toقسمتی از شعر بلند « آیههای زمینی» مرحومه فروغ که به طرز عجیبی توصیف آدمیان این روزگار تاریک و تهوعآور است.
@user17275084164528 February 2026Replying toپس فقط رنج میبرد و در خود فرو میرود و در اصل افسار غرایز را رها میکند و تاریکی در تاریکی را ضرب میکند و میشود این موجودی که الان میبینیم. واقعا آدم متهوع میکند.
@user17275084164528 February 2026Replying toآدمی هیچ چیز نیست جز حیوان حتی بدتر از حیوان . اشرف مخلوقات توهمی بیش نیست. آدمیان اولئک کالانعام بل هم اضلاند.آدمی وقتی تبدیل به چیزی میشود که یا در حدود غرایزش عمل کند البته در حدود حیوانات که میشود حیوان و یا بر غرایرش برآشوبد و آنها را در کنترل خودش بگیرد که کار سخت و عذابٱوری است پس فقط
@user17275084164528 February 2026Replying toآدمی برای فرار از دنیای تاریک برای خودش « خدا » میآفرینددر اصل آدمی قیام به خود( نفس) میکند. حتی آدمهای مذهبی هم نظر و نفس خود را خدای خود میگیرند و به آن پناه میبرند . و در این مفهوم فرقی بین انسان غیر مذهبی و مذهبی نیست. هر دو اله خود را « نفس» گرفته است. و به همین دلیل هر دو پوچاند.
@user17275084164528 February 2026Replying toدنیا یعنی مکان پست یعنی نوعی چاهِ تاریکپس آدمی با هر دینی غرق در تاریکی است. فهم این اصل راهگشاست. آدم مذهبی هم به مذهب و دین پناه میبرد برای فرار از تاریکیِ دنیا که متاسفانه این هم نوعی تخدیر است. به همین دلیل آدمهای مذهبی هم مذبذبین بین ذالک شدهاند.معلوم نیست چهاند
@user17275084164528 February 2026Replying toسلام.نیچه وقتی میگوید خدا مرده است منظورش نه خدای اقعی بلکه خدای ذهنی انسان غربی است. که اصلا خداذهم نبود و نیست.به گفته بزرگی این جمله نیچه سخنی موحدانه است.