20 October 2024
ناراحت نشید دیگه..قضاوت هم نکنید...باشه؟؟کسی که #بیرون خونه غذا بخوره...داخل خونه دیگه گشنه اش نیست..ناراحت نشید ها...Show more
Profile picture of ‌گل بانو‌
@GolBanoooo6 February 2025
Replying to
ناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...
آره واقعا همین طوره
01:01 - 9 February 2025

1 Reactions
46 Views