20 October 2024ناراحت نشید دیگه..قضاوت هم نکنید...باشه؟؟کسی که #بیرون خونه غذا بخوره...داخل خونه دیگه گشنه اش نیست..ناراحت نشید ها...…Show more0201.1k
گل بانو@GolBanoooo6 February 2025Replying to @user172836456158ناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...110871