سخنی که رئیس جمهور بر زبان جاری کرد و نباید ساده از کنار آن گذشت!برای من واقعا سوال است که اگر رهبری مانع نمیشدند، آیا رئیس جمهور واقعاً میخواست یک ایران را قربانی مذاکره با آمریکا کند؟آیا رئیس جمهور واقعا میخواست تجربه اوکراین و زلنسکی را سر ملت ایران پیاده کند؟گذشته از اینکه این نحوه