⭕️ ما در جنگ تمام عیاریم ولی به سلاح نیازی نداریم!🎙رییسجمهور پزشکیان، ۱۲ اسفند در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد:🔹ما در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم.جنگ عراق(با ایران) که چیزی نبود!🔹ما وقتی در جنگ هستیم، باید حالت جنگی بگیریم.🔹از روزی که آمدیم،روز اول هنیّه را (در تهران) شهید کردند.غزه، لبنان،
1 MB