بنظرم این برنامه ( #ویراستی) پتاسنیل بالایی دارهبا ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری میشه باگ های اپلیکیشنش رو تصحیح کرد۱۰ میلیارد هم هزینه برای تبلیغات "هدفمند" ..براحتی میتونه خودشو کنار #روبیکا و #بله و بقیه شبکه های داخلی جا بده و بیاد لیگ برتر.
ما تو کشور یک چیزی مثل توئیتر نداریم که همه سرگردون نباشیملطفا اگر کسی میخواد کاری کنه زودتر یه دستی به سر و روی ظاهر ویراستی بکشه و باگهاش رو هم برطرف کنه تا جذاب و کاربر پسند بشه