از طرفی اگر مسئولان دولتی و حاکمیتی مجلسی و...در ایکس و سایر شبکه های خارجی اکانتهاشون رو ببندن و فقط به داخلی ها بسنده کنن،خارجی ها هم مجبور میشن برای شنیدن نظرات حضرات گوشه چشمی به شبکه های ایرانی بیندازند.
@aseyedzadeh18 April 2026Replying toاز طرفی اگر مسئولان دولتی و حاکمیتی مجلسی و...در ایکس و سایر شبکه های خارجی اکانتهاشون رو ببندن و فقط به داخلی ها بسنده کنن،خارجی ها هم مجبور میشن برای شنیدن نظرات حضرات گوشه چشمی به شبکه های ایرانی بیندازند.
@Badrhamoodalbusaidi18 April 2026Replying toداش مطمئنی روبیکا و بله توی لیگ برترن ؟ لیگ افغانستان یا سومالی جنوبی ؟
@AgainstDarkness18 April 2026Replying toآتشپَس؛ هر بغلی بغل نیست!جنگ، بخش کوتاه خونین سیاستورزی و ایستگاهی از مسیر طولانی سیاست کشورهاست. جنگ تمام نشده و این ظاهرا بغل کردنها، مصداق بغل کردن در اوج مبارزه تکواندوکاران و فرنگیکارهاست. در جنگ تمدنی رمضان، چرخه «آتشبس، آتشپس» را تا سالها عقب میاندازیم، انشالله. فرمان صحنه نیز980 KBShow this thread
@user1729190985618 April 2026Replying toما تو کشور یک چیزی مثل توئیتر نداریم که همه سرگردون نباشیملطفا اگر کسی میخواد کاری کنه زودتر یه دستی به سر و روی ظاهر ویراستی بکشه و باگهاش رو هم برطرف کنه تا جذاب و کاربر پسند بشه
@yaghob_izadpanah18 April 2026Replying toحربه های دشمنا. خبرهای دروغ۲. تحلیل های مغرضانه۳. بزرگ کردن عیوب کوچک۴. وارونه نشان دادن واقعیتها۵. پنهان کردن جلوه های امید بخش۶. کوچک نشان دادن یا انکار محسنات بزرگ#yaghob_izadpanag
@Melikamahdavi31318 April 2026Replying toمیخوای متن خودتو کپی کنی ، اون گزینه کپی نمیاد میخوای ازچت شات بگیری اسم در حال گردشه 😂😂😭😭 توییت رو ذخیره میکنی برمیگردی میبینی باید اول اونو ارسال کنی 😂جهنم واقعیه اینجا خیلی از موارد رو حضور ذهن ندارم