آقای نیکزاد❗شما دیگه چرا❓🔴 این دیگرچه سمّی است؟!امام جامعه بایدبه دستگاه هابرای انجام وظیفه ذاتی دستور یااذن بدهند؟! بارِ همه چیز رامیذارین روی دوش امام؟!مسئولیت هرچیزی رومیخوان بندازن گردن امام!پسفردا اگرمجلس زده شد،بگن دستورامام بوده!اگرم مجلس بازنشد،همه بگن پس لابدنظر امام بوده!پس شماهابه
چه دردی میخورید؟ چرا شماهاخودتون و خرج امام نمیکنید؟! چرا همه مسئولان فقط بلدن کارها رو بندازن گردن امام؟!حتی اگرنظرامام را هم بگیری،بازم توی مسئول بایدسینهسپر کنی وهزینه بشی و اون کار و به اسم خودت جلو ببری.🔴 این نگاه، ظهور را تاخیر میاندازد‼️#منافق